Nabór na stanowisko Sekretarki Żłobka „Hocki Klocki”
Kontrast Rozmiar tekstu

Nabór na stanowisko Sekretarki Żłobka „Hocki Klocki”

Żłobek „Hocki Klocki” ogłasza nabór na stanowisko sekretarki

Warunki zatrudnienia:

  • forma zatrudnienia - umowa o pracę;
  • wymiar zatrudnienia – 0,5 etatu.

Wymagania związane ze stanowiskiem

  • niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku,
    • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
    • posiadanie wykształcenia średnie,
    • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
    • umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows 7, pakiet biurowy Microsoft Office, Excel, Lex),
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
    • wysoka kultura osobista;
  • dodatkowe:
    • komunikatywność,
    • odpowiedzialność i rzetelność,
    • sumienność,
    • bezstronność,
    • umiejętności planowania,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • znajomość przepisów prawnych mających zastosowanie w wykonywanej pracy,
    • postawa etyczna;

Zakres zadań:

  • kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, przyczynianie się do dobrego imienia placówki poprzez swoją wiedzę fachową oraz kulturalny i uczynny stosunek do współpracowników, rodziców i dzieci,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz przedstawianie jej do dekretacji, w tym obsługa korespondencji w systemie e-dokument firmy REKORD,
  • prowadzenie prawidłowego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
  • prowadzenie składnicy akt w zakresie ustalonym instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
  • sporządzanie stosownej dokumentacji związanej z pracą sekretariatu,
  • przygotowanie zleconych dokumentów, sprawozdań, pism, listów, odbieranie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych, przyjmowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, a w razie potrzeby kierowanie do właściwych osób według kompetencji,
  • zbieranie informacji potrzebnych do opracowywania sprawozdań GUS i EMPATIA oraz obsługa w/w systemów,
  • przyjmowanie wniosków do rekrutacji oraz prowadzenie procesu rekrutacji,
  • przygotowywanie statystyk i zestawień, w tym dla organu prowadzącego oraz na prośbę dyrektora,
  • wydawanie dokumentów i zaświadczeń na wniosek rodzica,
  • wydawanie i prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych,
  • prowadzenie rejestru faktur,
  • prowadzenie ewidencji przydziału odzieży roboczej dla pracowników,
  • zaopatrywanie pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie spisu zarządzeń Dyrektora,
  • przygotowanie i obsługa platformy zakupowej (przygotowanie zapytań ofertowych oraz ich wystawianie na platformie zakupowej, zamykanie platformy, sporządzanie umów dla kontrahentów, prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz umów i zleceń),
  • przygotowywanie i opisywanie metryczek do faktur (poza fakturami żywieniowymi),
  • prowadzenie na bieżąco rejestru dzieci uczęszczających do żłobka,
  • protokółowanie zebrań obsługi prowadzonych przez Dyrektora,
  • dbanie o powierzone mienie oraz zapobieganie wszelkim przejawom marnotrawstwa i nadużyciom,
  • informowanie Dyrektora o stanie załatwianych spraw i ewentualnych trudnościach,
  • przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i tajemnicy służbowej,
  • wykonywanie innych poleceń służbowych nieobjętych niniejszym zakresem czynności, pozostających w związku z zakresem zadań przypisanych do zajmowanego stanowiska oraz wykonywanie w razie potrzeby innych poleceń dyrektora pozostających w związku z zatrudnieniem na stanowisku sekretarki, zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV, list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
  • wypis z Krajowego Rejestru Karnego,
  • podpisane pisemne oświadczenie o nieewidencjonowaniu w rejestrze przestępstw na tle seksualnym,
  • klauzula o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" – załącznik nr 1 do naboru.

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. do godz.15:00

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Oferta pracy - sekretarka" w sekretariacie Żłobka „Hocki Klocki”, ul. Porannej Rosy 2, 62-023 Kamionki lub przesłać pocztą na ten sam adres z wyżej wymienionym dopiskiem.

Postępowanie kwalifikacyjne obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z wybranymi kandydatami.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do sekretariatu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.