Nabór na stanowisko Sekretarki Żłobka „Hocki Klocki”
Żłobek „Hocki Klocki” ogłasza nabór na stanowisko sekretarki
Warunki zatrudnienia:
- forma zatrudnienia - umowa o pracę;
- wymiar zatrudnienia – 0,5 etatu.
Wymagania związane ze stanowiskiem
- niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadanie wykształcenia średnie,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows 7, pakiet biurowy Microsoft Office, Excel, Lex),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- wysoka kultura osobista;
- dodatkowe:
- komunikatywność,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- sumienność,
- bezstronność,
- umiejętności planowania,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość przepisów prawnych mających zastosowanie w wykonywanej pracy,
- postawa etyczna;
Zakres zadań:
- kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, przyczynianie się do dobrego imienia placówki poprzez swoją wiedzę fachową oraz kulturalny i uczynny stosunek do współpracowników, rodziców i dzieci,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz przedstawianie jej do dekretacji, w tym obsługa korespondencji w systemie e-dokument firmy REKORD,
- prowadzenie prawidłowego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- prowadzenie składnicy akt w zakresie ustalonym instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
- sporządzanie stosownej dokumentacji związanej z pracą sekretariatu,
- przygotowanie zleconych dokumentów, sprawozdań, pism, listów, odbieranie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych, przyjmowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, a w razie potrzeby kierowanie do właściwych osób według kompetencji,
- zbieranie informacji potrzebnych do opracowywania sprawozdań GUS i EMPATIA oraz obsługa w/w systemów,
- przyjmowanie wniosków do rekrutacji oraz prowadzenie procesu rekrutacji,
- przygotowywanie statystyk i zestawień, w tym dla organu prowadzącego oraz na prośbę dyrektora,
- wydawanie dokumentów i zaświadczeń na wniosek rodzica,
- wydawanie i prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych,
- prowadzenie rejestru faktur,
- prowadzenie ewidencji przydziału odzieży roboczej dla pracowników,
- zaopatrywanie pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie spisu zarządzeń Dyrektora,
- przygotowanie i obsługa platformy zakupowej (przygotowanie zapytań ofertowych oraz ich wystawianie na platformie zakupowej, zamykanie platformy, sporządzanie umów dla kontrahentów, prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz umów i zleceń),
- przygotowywanie i opisywanie metryczek do faktur (poza fakturami żywieniowymi),
- prowadzenie na bieżąco rejestru dzieci uczęszczających do żłobka,
- protokółowanie zebrań obsługi prowadzonych przez Dyrektora,
- dbanie o powierzone mienie oraz zapobieganie wszelkim przejawom marnotrawstwa i nadużyciom,
- informowanie Dyrektora o stanie załatwianych spraw i ewentualnych trudnościach,
- przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i tajemnicy służbowej,
- wykonywanie innych poleceń służbowych nieobjętych niniejszym zakresem czynności, pozostających w związku z zakresem zadań przypisanych do zajmowanego stanowiska oraz wykonywanie w razie potrzeby innych poleceń dyrektora pozostających w związku z zatrudnieniem na stanowisku sekretarki, zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
- wypis z Krajowego Rejestru Karnego,
- podpisane pisemne oświadczenie o nieewidencjonowaniu w rejestrze przestępstw na tle seksualnym,
- klauzula o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" – załącznik nr 1 do naboru.
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. do godz.15:00
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Oferta pracy - sekretarka" w sekretariacie Żłobka „Hocki Klocki”, ul. Porannej Rosy 2, 62-023 Kamionki lub przesłać pocztą na ten sam adres z wyżej wymienionym dopiskiem.
Postępowanie kwalifikacyjne obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z wybranymi kandydatami.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do sekretariatu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.