Klauzula informacyjna do doręczeń elektronicznych (e-Doręczeń)
Kontrast Rozmiar tekstu

Klauzula informacyjna do doręczeń elektronicznych (e-Doręczeń)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest: Miasto i Gmina Kórnik Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowane przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
  • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka – Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e - mail: abi@umig.kornik.pl oraz telefonicznie pod nr 61 8170 411 wew. 672.
  • Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w związku z Ustawą z dnia 18 listopada 2022 r., o doręczeniach elektronicznych oraz przepisami prawa regulującymi procedurę lub zakres spraw, których dotyczy doręczana korespondencja, tj. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego), w celu doręczenia korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej.
  • Dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe będą udostępnione podmiotom zapewniającym, na podstawie umów zawartych przez administratora, obsługę działalności administratora (np. dostawcy usług informatycznych). Ponadto, dane osobowe, w związku z usługą e-doręczeń, zostaną udostępnione dostawcy publicznemu (Poczta Polska, tzw. operator wyznaczony) lub komercyjnym dostawcom niepubliczni, wpisanym do rejestru prowadzonego przez Ministra Cyfryzacji.
  • Dane osobowe będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa i przechowywania dokumentacji ustalonymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustalającymi czas przechowywania korespondencji z uwagi na jej przedmiot.
  • Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu.
  • Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
  • Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO
  • Podanie danych osobowych w ramach usługi e-Doręczeń jest obowiązkiem ustawowym. Niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości rozpoznania sprawy i doręczenia korespondencji.