Kontrast Rozmiar tekstu

Konkurs na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze 3/4 etatu

Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze 3/4 etatu.

Warunki zatrudnienia:

  • forma zatrudnienia - umowa o pracę,
  • wymiar zatrudnienia – ¾ etatu,
  • rodzaj umowy – na czas nieokreślony,
  • miejsce pracy – Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1,
  • rozkład pracy – podstawowy – minimum 4 dni w tygodniu w siedzibie Urzędu Miasta 
    i Gminy Kórnik,
  • system wynagradzania – miesięczny,
  • wysokość wynagrodzenia – zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik,
  • data rozpoczęcia zatrudnienia – luty 2026 r.

Wymagania związane ze stanowiskiem:

Niezbędne:

  • obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  • nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku audytora wewnętrznego w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135),
  • posiadanie zgodnie z art. 286 ust.1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych następujących kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego:
  1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA),

lub

  1. złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
  2. uprawnienia biegłego rewidenta,

lub

  1. dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
  • przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,
    • realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 
      16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej,
    • nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli.

Pożądane:

  • pięcioletni staż pracy na stanowisku audytora wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • dziesięcioletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem spółek komunalnych potwierdzona stosownymi dokumentami.

Od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:

  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • odpowiedzialność i rzetelność,
  • zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz 
    z trudnym klientem.

Praca w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik minimum 4 dni w tygodniu obejmująca następujące czynności:

  • dokonywanie na bieżąco analizy ryzyka w zakresie działania Gminy Kórnik,
  • opracowywanie rocznego planu audytu wewnętrznego na dany rok,
  • opracowanie programów zadań audytowych,
  • realizacja zadań zapewniających zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych i przepisami wykonawczymi,
  • sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu, wydanie obiektywnej oceny oraz czynności doradcze, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, a także jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie przeprowadzonego zadania audytowego,
  • prowadzenie akt stałych i bieżących audytu w celu udokumentowania przebiegu i wyniku zadania audytowego,
  • zapewnienie prawidłowego i terminowego przeprowadzenia audytu wewnętrznego,
  • sporządzenie sprawozdania z wykonania audytu za dany rok,
  • aktualizacja procedur audytu wewnętrznego,
  • realizacja pozostałych obowiązków przypisanych audytorowi wewnętrznemu 
    w przepisach powszechnie obowiązujących oraz w Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV, list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.


Inne informacje:

Prosimy o załączenie oświadczenia:

Oświadczenie do rekrutacji bieżącej:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego."

.......................................................

(podpis kandydata do pracy)

Oświadczenie do rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

…………………………………..

(podpis kandydata do pracy)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka-Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e-mail: abi@umig.kornik.pl.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy.
  4. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody 
    w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  5. Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także 
    w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  6. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
  7. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
  8. Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
  9. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu.
  10. Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych.
  11. Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO.
  12. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 17 grudnia 2025 r. do godz. 15:00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – Audytor Wewnętrzny” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną poinformowani indywidualnie w sposób jaki wskazali w CV (telefonicznie lub e-mailowo).

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.