Konkurs na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Kontrast Rozmiar tekstu

Konkurs na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu

Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu


Warunki zatrudnienia:
•    forma zatrudnienia - umowa o pracę,
•    wymiar zatrudnienia - pełny etat.


Wymagania związane ze stanowiskiem:

niezbędne:
•    obywatelstwo polskie,
•    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
•    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
•    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
•    wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracyjne, ekonomiczne lub społeczne,
•    minimum dwuletni staż pracy w administracji publicznej,
•    doświadczenie w pracy lub/i we współpracy z organizacjami pozarządowymi,
•    bardzo dobra znajomość zasad dot. funkcjonowania organizacji pozarządowych,
•    znajomość przepisów prawa z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu,
•    znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o sporcie, Kodeks postępowania administracyjnego,
•    umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, pakiet Office).

od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:
•    komunikatywność,
•    odpowiedzialność i rzetelność,
•    umiejętności analitycznego myślenia,
•    zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
•    umiejętność organizacji pracy,
•    umiejętność pracy w zespole,
•    umiejętność wystąpień publicznych,
•    umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem,
•    dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie, lojalność.


Zakres zadań:
•    współpraca z organizacjami pozarządowymi ubiegającymi się o przyznanie dotacji na wsparcie i powierzenie realizacji zadań publicznych gminy;
•    przygotowywanie i ogłaszanie otwartych konkursów na wsparcie i powierzenie realizacji zadań publicznych gminy;
•    przygotowywanie rocznych Programów Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi;
•    nadzór merytoryczny nad prawidłowością realizacji zadań powierzonych organizacjom pozarządowym w ramach otwartych konkursów na wsparcie i powierzenie realizacji zadań publicznych gminy;
•    prowadzenie dokumentacji i sporządzanie umów zawieranych przez gminę ze stowarzyszeniami i fundacjami;
•    kontrola realizowanych umów, także w miejscu ich realizacji i dokumentacja przeprowadzonych kontroli;
•    organizowanie i prowadzenie spotkań informacyjno-zapoznawczych z organizacjami pozarządowymi;
•    obsługa programu dedykowanego organizacjom pozarządowym Witkac;
•    współpraca z wydziałami Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie działań na rzecz osób starszych i organizacji pozarządowych;
•    wsparcie, doradztwo indywidualne i grupowe dla seniorów oraz organizacji pozarządowych;
•    obsługa mediów społecznościowych;
•    tworzenie i aktualizacja bazy teleadresowej organizacji pozarządowych;
•    tworzenie i realizacja projektów dedykowanych seniorom w ramach działań wydziału;
•    współpraca z Radą Seniorów Miasta i Gminy Kórnik;
•    współpraca w zakresie tematycznym: Ucho Igielne, Półwysep Szyja;
•    współpraca z Kórnicko – Bnińską Izbą Pamiątek Regionalnych;
•    obsługa karty mieszkańca;
•    wykonywanie innych zadań na polecenie Kierownika wydziału lub Burmistrza.

Praca na danym stanowisku odbywa się w zmianowym czasie pracy wg ustalonego i zaakceptowanego harmonogramu (również praca w weekendy).
Mile widziane prawo jazdy kat. B, znajomość programów graficznych (canva) oraz otwartość i życzliwość dla drugiego człowieka.
Dom Integracji Międzypokoleniowej jest miejscem spotkań organizacji pozarządowych i seniorów. Pragniemy poszerzać zakres świadczonych usług, dlatego planowane jest otwarcie centrum organizacji pozarządowych. Praca w DIM daje możliwość poszerzania kompetencji interpersonalnych.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    CV, list motywacyjny,
•    kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
•    kopie świadectw pracy,
•    kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
•    podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
•    podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.


Inne informacje

warunki pracy:
•    praca głównie przy komputerze,
•    bezpośrednia obsługa klienta,
•    wyjścia poza miejsce pracy,
•    miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Oferujemy:
•    stabilne zatrudnienie,
•    udział w kształtowaniu gminy,
•    wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego,
•    13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki),
•    przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym.


Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.


Prosimy o załączenie jednego z oświadczeń:

1.    Oświadczenie do rekrutacji bieżącej:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego."


.......................................................
Podpis kandydata do pracy


2.    Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Urzędu Miasta i Gminy Kórnik."


.......................................................
Podpis kandydata do pracy


Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (Dz.Urz.UE 1. 119 z 04.05.2016) informuję, że:
1)    administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Miasta i Gminy,
2)    kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem, e-mail: abi@umig.kornik.pl,
3)    dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane 
w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody, także w kolejnych naborach pracowników do Urząd Miasta i Gminy Kórnik na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
4)    osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
5)    dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące,
6)    osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO,
7)    osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na niezgodne 
z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności 
z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji,
8)    podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik.


Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 14 października 2024 roku do godz. 15.30.Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy - specjalista ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi” w Kancelarii Ogólnej (pok. nr 9) w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.