Konkurs na stanowisko specjalisty ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu.
Warunki zatrudnienia:
- forma zatrudnienia - umowa na zastępstwo,
- wymiar zatrudnienia – w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
niezbędne:
- obywatelstwo polskie (nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane budowlane w kierunkach: konstrukcje budowlane, inżynieria środowiska)
- znajomość zagadnień w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
- umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi pakiet MS Office oraz Autocad,
- kandydat powinien posiadać prawo jazdy kat. B,
- posiada minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań inwestycyjnych m. in. związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej/deszczowej, sieci wodociągowych,
- umiejętność czytania dokumentacji projektowej, podstawy kosztorysowania,
od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz
z trudnym klientem.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Opis zadań
- Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie budownictwa oświatowego, mieszkaniowego, użyteczności publicznej, ochrony środowiska, sportowego i kultury fizycznej, drogowego, bezpieczeństwa pożarowego, małej architektury.
- Opracowywania planów rzeczowo – finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej zadań wydziału oraz ich realizacja.
- Planowanie i realizacja zadań w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, wodociągowych, gazowych, centralnego ogrzewania i odnawialnych źródeł energii.
- Zapewnienie nadzoru inwestorskiego i autorskiego podczas realizacji zadań inwestycyjnych
- Udział w pracach komisji odbioru zadań inwestycyjnych i remontowych.
- Sprawdzanie zadań inwestycyjnych i remontowych w okresie gwarancji, realizacja wszelkich czynności formalno-prawnych wynikających z przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Inne informacje:
Prosimy o załączenie oświadczenia:
Oświadczenie do rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
Oświadczenie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
……………………………………..
(podpis kandydata do pracy)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka – Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e - mail: abi@umig.kornik.pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy.
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
- W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
- Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu.
- Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych
- Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 25.08.2023r. do godz. 15.00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – (nazwa stanowiska).” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.