Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. kontroli opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Kontrast Rozmiar tekstu

Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. kontroli opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu

Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko Specjalisty ds. kontroli opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu.

Warunki zatrudnienia:

  • forma zatrudnienia - umowa o pracę,
  • wymiar zatrudnienia - pełny etat.

Wymagania związane ze stanowiskiem:

niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • wykształcenie min. średnie,
  • 6 miesięcy doświadczenia (staż, zatrudnienie) w jednostkach administracji publicznej na podobnym stanowisku,
  • znajomość zagadnień w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
  • umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (pakiet Microsoft Office), pocztą elektroniczną oraz urządzeniami biurowymi;

od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:

  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • odpowiedzialność i rzetelność,
  • zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz 
    z trudnym klientem.

Zakres wykonywanych zadań szczegółowych na stanowisku:

Opis zadań:

  • bieżąca obsługa mieszkańców bezpośrednia i telefoniczna,
  • obsługa skrzynki e-mail: odpady@kornik.pl,
  • realizacja uchwał dotyczących gospodarki odpadami podjętych przez Radę Miasta 
    i Gminy Kórnik,
  • przeprowadzanie kontroli w zakresie wywiązywania się właścicieli nieruchomości 
    z obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz prawa miejscowego,
  • prowadzenie postępowań w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub przygotowywanie wezwań dla właścicieli nieruchomości w zakresie czynności sprawdzających,
  • udzielanie informacji właścicielom nieruchomości oraz rozpatrywanie zarzutów składanych w toku prowadzonych postępowań lub na skutek przygotowanych wezwań dla właścicieli nieruchomości,
  • przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz weryfikacja danych zawartych w tych deklaracjach, 
    w szczególności w ramach czynności sprawdzających,
  • obsługa systemu informatycznego odbioru odpadów komunalnych,
  • pełnienie zastępstwa w zakresie obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV, list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
  2. Inne informacje:

Prosimy o załączenie oświadczenia:

Oświadczenie do rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)

Oświadczenie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

……………………………………..

(podpis kandydata do pracy)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik pl. Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka-Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e-mail: abi@umig.kornik.pl
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy.
  4. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  5. Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  6. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
  7. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
  8. Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
  9. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu.
  10. Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych
  11. Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO.
  12. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 14 lutego 2025 r. do godz. 15.30. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – Specjalisty ds. kontroli opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.