Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. kontroli opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko Specjalisty ds. kontroli opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu.
Warunki zatrudnienia:
- forma zatrudnienia - umowa o pracę,
- wymiar zatrudnienia - pełny etat.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
niezbędne:
- obywatelstwo polskie (nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- wykształcenie min. średnie,
- 6 miesięcy doświadczenia (staż, zatrudnienie) w jednostkach administracji publicznej na podobnym stanowisku,
- znajomość zagadnień w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
- umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (pakiet Microsoft Office), pocztą elektroniczną oraz urządzeniami biurowymi;
od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz
z trudnym klientem.
Zakres wykonywanych zadań szczegółowych na stanowisku:
Opis zadań:
- bieżąca obsługa mieszkańców bezpośrednia i telefoniczna,
- obsługa skrzynki e-mail: odpady@kornik.pl,
- realizacja uchwał dotyczących gospodarki odpadami podjętych przez Radę Miasta
i Gminy Kórnik, - przeprowadzanie kontroli w zakresie wywiązywania się właścicieli nieruchomości
z obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz prawa miejscowego, - prowadzenie postępowań w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub przygotowywanie wezwań dla właścicieli nieruchomości w zakresie czynności sprawdzających,
- udzielanie informacji właścicielom nieruchomości oraz rozpatrywanie zarzutów składanych w toku prowadzonych postępowań lub na skutek przygotowanych wezwań dla właścicieli nieruchomości,
- przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz weryfikacja danych zawartych w tych deklaracjach,
w szczególności w ramach czynności sprawdzających, - obsługa systemu informatycznego odbioru odpadów komunalnych,
- pełnienie zastępstwa w zakresie obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %. - Inne informacje:
Prosimy o załączenie oświadczenia:
Oświadczenie do rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
Oświadczenie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
……………………………………..
(podpis kandydata do pracy)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik pl. Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka-Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e-mail: abi@umig.kornik.pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy.
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
- W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
- Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu.
- Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych
- Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 14 lutego 2025 r. do godz. 15.30. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – Specjalisty ds. kontroli opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.