Konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Kontrast Rozmiar tekstu

Konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu

Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik Ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu.


Warunki zatrudnienia:

  • forma zatrudnienia - umowa o pracę;
  • wymiar zatrudnienia - pełny etat.

Wymagania związane ze stanowiskiem:

1) niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego);
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
  • wykształcenie wyższe lub średnie;
  • umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi MS Office;

2) dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie średnie lub wyższe;
  • znajomość zagadnień w zakresie:
    • ustawy o samorządzie gminnym,
    • ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    • kodeksu postępowania administracyjnego;

3) od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:

  1. wysoka kultura osobista,
  2. komunikatywność,
  3. odpowiedzialność i rzetelność,
  4. zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
  5. umiejętność organizacji pracy,
  6. umiejętność pracy w zespole,
  7. umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie rejestru obwieszczeń oraz nadzór nad tablicą ogłoszeń w urzędzie;
  • Prowadzenie ewidencji wydawanych materiałów biurowych i środków czystości;
  • Przygotowywanie bieżących zamówień materiałów biurowych;
  • Przygotowanie zamówień rocznych materiałów biurowych i tonerów;
  • Zastępstwo pracownika w zakresie ewidencji środków trwałych;
  • Prowadzenie rejestru i przygotowywanie odpowiedzi na wnioski z zakresu informacji publicznej;
  • Zastępstwo pracownika sekretariatu;
  • Obsługa interesantów w zakresie: wydawania i przygotowywania druków, wniosków do załatwienia spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków i przesyłek awizowanych;
  • Udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw i strukturze organizacyjnej Urzędu;
  • Udzielanie informacji o podmiotach gospodarczych, instytucjach, stowarzyszeniach, firmach działających na terenie gminy oraz wskazywanie kompetentnych osób i miejsca do załatwienia sprawy;
  • Wykonywanie czynności kancelaryjnych, a w szczególności odbiór przesyłek listowych i innych, adresowanych i dostarczanych do Urzędu;
  • Rejestracja przesyłek w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;
  • Dekretacja i rozdzielanie korespondencji w uzgodnionym zakresie;
  • Ewidencja i wysyłka korespondencji wychodzącej z Urzędu;
  • Udostępnianie materiałów instruktażowych i promocyjnych Gminy;
  • Przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie danej sprawy;
  • Aktualizacja oferty Urzędu;
  • Obsługa skrzynki podawczej e-PUAP i e-Doręczenia;
  • Obsługa skrzynek mailowych;
  • Współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi;
  • Przestrzeganie tajemnicy służbowej i zapewnienie ochrony danych osobowych;
  • Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków, a związanych z zakresem działalności pracownika;
  • Inne prace zlecone przez kierownika biura;
  • Wykonywanie innych poleceń Burmistrza, W-ce Burmistrzów i Sekretarza;
  • Przestrzeganie dyscypliny pracy;
  • Przestrzeganie tajemnicy skarbowej i państwowej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV, list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie świadectw pracy;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  • podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.


Inne informacje:

Prosimy o załączenie oświadczenia:

Oświadczenie do rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)

Oświadczenie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich 
w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność 
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

……………………………………..

(podpis kandydata do pracy)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik;
  • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka-Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e-mail: abi@umig.kornik.pl;
  • Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji
    na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy;
  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody 
    w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;
  • Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także 
    w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie;
  • Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji;
  • W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 
    1 roku;
  • Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
  • Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu;
  • Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych;
  • Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO;
  • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 10 stycznia 2025 roku do godz. 15.00.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy - specjalisty w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta
i Gminy Kórnik.