Konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Eksploatacji Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik na zastępstwo w wymiarze pełnego etatu
Kontrast Rozmiar tekstu

Konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Eksploatacji Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu

Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Eksploatacji Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu.

Warunki zatrudnienia:

  1. forma zatrudnienia - umowa o pracę;
  2. wymiar zatrudnienia - pełny etat.

Wymagania związane ze stanowiskiem:

niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie (nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego);
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
  5. wykształcenie wyższe lub średnie; 
  6. umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi MS Office;
  7. prawo zjazdy kategorii B;

dodatkowe:

  1. preferowane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
  2. znajomość zagadnień w zakresie:
    • ustawy o samorządzie gminnym, 
    • ustawy o drogach publicznych, 
    • ustawy prawo budowlane, ustawy o transporcie drogowym, 
    • Kodeksu postępowania administracyjnego, 
  3. od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:
    • wysoka kultura osobista,
    • komunikatywność,
    • odpowiedzialność i rzetelność,
    • zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
    • umiejętność organizacji pracy,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Nadzór nad procedurą zawarcia i realizacją umów dotyczących grupowego zakupu energii elektrycznej i paliwa gazowego;
  2. realizacja zadań w zakresie remontu i trzymania oświetlenia ulicznego, przystanków autobusowych;
  3. zgłaszanie szkód komunikacyjnych, osobowych oraz wandalizmu na mieniu Gminy Kórnik;
  4. prowadzenie rozliczeń rzeczowo - finansowych dla prowadzonych zadań remontowych, inwestycyjnych i utrzymaniowych;
  5. wydawanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką,
  6. wydawanie decyzji administracyjnych uzgadniających lokalizację zjazdów i projektów budowlanych zjazdów;
  7. wydawanie zaświadczeń o dostępie nieruchomości do dróg gminnych oraz warunków technicznych dla budowy oświetlenia ulicznego i drogowego.

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

  1. CV, list motywacyjny;
  2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  3. kopie świadectw pracy;
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
  5. podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  6. podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.


Inne informacje:

Prosimy o załączenie oświadczenia:

Oświadczenie do rekrutacji  przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)

Oświadczenie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność 
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

……………………………………..
(podpis kandydata do pracy)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz.  UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik pl. Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik;
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka-Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e-mail: abi@umig.kornik.pl; 
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy;
  4. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie; 
  5. Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie; 
  6. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji;
  7. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku;
  8. Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
  9. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu;
  10. Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych;
  11. Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO;
  12. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 26 listopada 2024 roku do godz. 15.00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – (nazwa stanowiska)” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.