Konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Eksploatacji Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Eksploatacji Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu.
Warunki zatrudnienia:
- forma zatrudnienia - umowa o pracę;
- wymiar zatrudnienia - pełny etat.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
niezbędne:
- obywatelstwo polskie (nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
- wykształcenie wyższe lub średnie;
- umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi MS Office
- prawo zjazdy kategorii B;
dodatkowe:
- preferowane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
- znajomość zagadnień w zakresie:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o drogach publicznych,
- ustawy prawo budowlane, ustawy o transporcie drogowym,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz
z trudnym klientem,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór nad procedurą zawarcia i realizacją umów dotyczących grupowego zakupu energii elektrycznej i paliwa gazowego;
- realizacja zadań w zakresie remontu i trzymania oświetlenia ulicznego, przystanków autobusowych;
- zgłaszanie szkód komunikacyjnych, osobowych oraz wandalizmu na mieniu Gminy Kórnik;
- prowadzenie rozliczeń rzeczowo - finansowych dla prowadzonych zadań remontowych, inwestycyjnych i utrzymaniowych;
- wydawanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką,
- wydawanie decyzji administracyjnych uzgadniających lokalizację zjazdów i projektów budowlanych zjazdów;
- wydawanie zaświadczeń o dostępie nieruchomości do dróg gminnych oraz warunków technicznych dla budowy oświetlenia ulicznego i drogowego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV, list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie świadectw pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Inne informacje:
Prosimy o załączenie oświadczenia:
Oświadczenie do rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
Oświadczenie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich
w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
……………………………………..
(podpis kandydata do pracy)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik;
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka-Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e-mail: abi@umig.kornik.pl;
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy;
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;
- Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie; - Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji;
- W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku;
- Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu;
- Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych;
- Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO;
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 10 stycznia 2025 roku do godz. 15.00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy - specjalisty w Wydziale Eksploatacji Infrastruktury Technicznej” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.