Konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Gospodarki Finansowej w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Gospodarki Finansowej w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Warunki zatrudnienia:
- forma zatrudnienia - umowa o pracę,
- wymiar zatrudnienia - pełny etat.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- znajomość zagadnień w zakresie ustawy rachunkowości, finansów publicznych, ustawy o VAT,
- umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, pakiet Office) oraz systemami księgowymi.
Od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Opis zadań
- Rozliczanie i uzgadnianie środków finansowych funduszu sołeckiego.
- Rozliczanie podatku akcyzowego.
- Rozliczanie zaliczek pod względem rachunkowym.
- Sporządzanie terminowe przelewów.
- Potwierdzanie dokonanych zapłat przelewem.
- Bieżące dostarczanie kserokopii faktur związanych z zakupem środków trwałych i wyposażenia do Wydziału Administracyjno - Organizacyjnego.
- Wykonywanie dla Spółki WODKOM kserokopii faktur związanych z mediami w budynkach komunalnych.
- Prowadzenie szczegółowej ewidencji wpłaconych wadiów i zabezpieczeń.
- Dokonywanie bieżących wydruków dokumentów księgowych generowanych za pomocą automatu oraz wszystkich innych wydruków wynikających z ustawy o rachunkowości.
- Obsługa petenta wewnętrznego (bieżące dokonywanie wydruków, odpowiedzi, uzgodnień itp. dla wydziałów UMiG Kórnik).
- Prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowania z tytułu ubezpieczenia majątku gminnego
- Prowadzenie ewidencji księgowej w organie (podział wyciągu, dekretacja i księgowanie dokumentów - w zastępstwie).
- Fakturowanie sprzedaży.
- Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku VAT.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Inne informacje:
Prosimy o załączenie oświadczenia:
Oświadczenie do rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
Oświadczenie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
(podpis kandydata do pracy)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik pl. Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka - Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e - mail: abi@umig.komik.pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy.
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
- W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
- Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu.
- Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych
- Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 16 maja 2022r. do godz. 17.00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy specjalista w Wydziale Gospodarki Finansowej” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.