Konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty w Wydziale Planowania Przestrzennego w Urzędzie miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu.
Warunku zatrudnienia:
- forma zatrudnienia — umowa o pracę na czas określony (na zastępstwo),
- wymiar zatrudnienia — pełny etat.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
- niezbędne
- obywatelstwo polskie (nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- wykształcenie wyższe: gospodarka przestrzenna, urbanistyka, architektura, budownictwo, geoinformacja lub pokrewne,
- znajomość zagadnień w zakresie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa budowlanego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, w zakresie niezbędnym do pracy na ww. stanowisku,
- umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windowa, pakiet Office, QGIS).
- od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie procedur planistycznych związanych z uchwalaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Kórnik lub jego zmiany,
- prowadzenie rejestru zmian studium,
- prowadzenie procedur planistycznych związanych z uchwalaniem planu ogólnego Miasta i Gminy Kórnik lub jego zmiany,
- prowadzenie rejestru zmian planu ogólnego,
- prowadzenie procedur planistycznych związanych z uchwalaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian,
- prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- opiniowanie dokumentów planistycznych innych jednostek,
- przygotowywanie projektów uchwał,
- dokonywanie oceny aktualności planu ogólnego,
- przygotowywanie i udostępnianie danych przestrzennych i metadanych w ramach Infrastruktury Informacji Przestrzennej,
- udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej,
- wyjaśnianie wątpliwości zgłaszanych przez interesantów,
- przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych,
- archiwizacja dokumentów zgromadzonych w Wydziale Planowania Przestrzennego — wg zadań,
- wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego nieujętych w niniejszym zakresie obowiązków, a związanych z zakresem działalności pracownika.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
Inne informacje:
Prosimy o załączenie oświadczenia:
Oświadczenie do rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
Oświadczenie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
……………………………………..
(podpis kandydata do pracy)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka – Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e - mail: abi@umig.kornik.pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy.
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
- W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
- Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu.
- Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych.
- Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 24 czerwca 2024 r. do godz. 16:00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – (specjalista w Wydziale Planowania Przestrzennego)” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.