Nabór dla osób mogących świadczyć usługi opieki wytchnieniowej w ramach umowy zlecenie
Zakres podstawowych czynności
Zapewnienie w domach osób z niepełnosprawnościami czasowego zastępstwa dla opiekunów i pomocy w codziennych obowiązkach związanych ze sprawowaniem opieki, które ma na celu odciążenie członków rodzin osób z niepełnosprawnościami i zapewnienie im czasu na odpoczynek i regenerację.
Wymagania obowiązkowe
- co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom z niepełnosprawnościami lub:
- dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym, zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej
Wymagane dokumenty
- CV,
- dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym, zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej lub udokumentowane roczne doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji,
Inne informacje:
- Stawka za godzinę pracy zleconej: 40 zł brutto brutto
- Termin rozpoczęcia świadczenia usług – styczeń/luty 2022
- Czas świadczenia usług: styczeń – grudzień 2022
Prosimy o zamieszczenie jednego z oświadczeń:
- Oświadczenie do rekrutacji bieżącej:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego."
.......................................................
Podpis kandydata Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach na osoby świadczące usługi opiekuńcze dla Urzędu Miasta i Gminy Kórnik."
.......................................................
Podpis kandydata
Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (Dz.Urz.UE 1. 119 z 04.05.2016) informuję, że
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Miasta i Gminy.
- Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem,
e-mail: abi@umig.kornik.pl. - Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody, także w kolejnych naborach pracowników do Urząd Miasta i Gminy Kórnik na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż trzy miesiące.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik.
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 15.02. 2022 roku do godz. 15.00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "opieka wytchnieniowa – umowa zlecenie" w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.
Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym naborem można uzyskać u Gminnego Rzecznika Osób z Niepełnosprawnościami - Anity Wachowiak pod numerem telefonu +48 515 229 671.
Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.