Nabór na stanowisko specjalisty ds. płac w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty ds. płac w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, Kórnik
Warunki zatrudnienia:
- forma zatrudnienia - umowa o pracę (poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym),
- wymiar zatrudnienia - pełny etat;
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- sporządzanie list płac zgodnie z klasyfikacją budżetową i dokumentami źródłowymi,
- sporządzanie list płac w zakresie wypłaconych zasiłków chorobowych, opiekuńczych, rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych,
- terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, FP, FEP oraz przekazywanie deklaracji do ZUS,
- terminowe naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
- terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na PFRON oraz sporządzanie informacji rocznych o należnych wpłatach,
- terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na PPK,
- przygotowanie przelewów związanych z dokonaniem naliczonych wypłat,
- zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń ZUS, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, prowadzenie rejestru zgłoszonych i wyrejestrowanych z ubezpieczeń,
- korygowanie dokumentów ubezpieczeniowych WDR,
- kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń,
- sporządzanie informacji o wykonaniu funduszu płac dla Wydziału Gospodarki Finansowej,
- sporządzanie rocznych deklaracji z tytułu podatku dochodowego od dokonanych wypłat dla pracowników, osób zatrudnionych na podstawie umów zlecenia i o dzieło oraz osób z tytułu pełnienia czynności obywatelskich,
- sporządzanie dla pracowników informacji rocznej o odprowadzanych składkach do ZUS,
- wprowadzanie umów z zakresu Wydziału Kadr i Płac do DYSPONENTA,
- wydawanie zaświadczeń zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- prowadzenie dokumentacji związanej z praktykami studenckimi, uczniowskimi oraz stażami,
- prowadzenie ewidencji szkoleń,
- prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek,
- przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień Burmistrza oraz prowadzenie ich rejestrów,
- tworzenie umów zleceń z osobami fizycznymi wykonującymi usługi dla Urzędu, kontrola realizacji budżetu w tym zakresie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie kadrowo-płacowe,
- praktyczna znajomość prawa pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy wynagrodzeniach pracowników samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy
o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby
i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych przepisów PEFRON, - umiejętność sporządzania sprawozdań płacowych,
- obsługa programów: PŁATNIK – PUE, Word, Excel,
- umiejętność analitycznego myślenia
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - obywatelstwo polskie,
od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:
- wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- komunikatywność,
- sumienność i rzetelność, dyspozycyjność, terminowość,
- gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- zdolności negocjacyjne, kreatywność;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Inne informacje:
Prosimy o załączenie jednego z oświadczeń:
- Oświadczenie do rekrutacji bieżącej:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego."
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
- Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Urzędu Miasta i Gminy Kórnik."
......................................................
Podpis kandydata do pracy
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik,
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka-Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e - mail: abi@umig.kornik.pl,
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy,
- podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie,
- Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie,
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji,
- w przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku,
- zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych,
- dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu,
- posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych,
- posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO,
- podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne,
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 17 marca 2023 roku do godz. 15.00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – specjalista ds. płac” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.