Nabór na stanowisko specjalisty w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu
Kontrast Rozmiar tekstu

Nabór na stanowisko specjalisty w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu

Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty w  Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu

Warunki zatrudnienia:

  • forma zatrudnienia - umowa o pracę na zastępstwo,
  • wymiar zatrudnienia - pełny etat.

Wymagania związane ze stanowiskiem:

niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum roczne doświadczenie w pracy administracji publicznej lub
  • znajomość  zagadnień w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego, w zakresie niezbędnym do pracy na ww. stanowisku,
  • umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, pakiet Office).

 od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:

  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • odpowiedzialność i rzetelność,
  • zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem,

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • przygotowanie i prowadzenie postępowań w zakresie odpłatnego nabywania nieruchomości,
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań w zakresie nieodpłatnego nabywania nieruchomości w tym komunalizacja mienia,
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań w zakresie nabywania mienia w postępowaniach spadkowych oraz o zasiedzenie,
  • prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności na gruntach należących do Miasta i Gminy Kórnik,
  • współpraca z Wydziałem Inwestycji i prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności na gruntach prywatnych,
  • prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu,
  • prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości,
  • prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości,
  • ewidencjonowanie wydatków związanych z pracą wydziału,
  • prowadzenie ewidencji umów i zleceń oraz weryfikacja faktur,
  • przygotowanie projektów decyzji i innych aktów administracyjnych,
  • przygotowanie projektów uchwał Rady Miasta i Gminy Kórnik,
  • wykonywania innych poleceń bezpośredniego przełożonego nie ujętych w niniejszym zakresie.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV, list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Inne informacje:

Prosimy o załączenie jednego z oświadczeń:

  • Oświadczenie do rekrutacji bieżącej:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego."

.......................................................

Podpis kandydata do pracy

  • Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Urzędu Miasta i Gminy Kórnik."

 .......................................................

Podpis kandydata do pracy

Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE 1. 119 z 04.05.2016) informuję, że:

  • Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Miasta i Gminy.
  • Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych p. Agnieszkę Lewicką - Bachman. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem, e-mail: abi@umig.kornik.pl.
  • Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane
    w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody, także w kolejnych naborach pracowników do Urząd Miasta i Gminy Kórnik na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  • Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do 31.12.2021 roku.
  • Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
  • Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, ani nie będą przekazywane do krajów trzecich i organizacji międzynarodowych.
  • Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
  • Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik.

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 13 grudnia 2021 roku do godz. 15.00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy - specjalista w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami” w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.