Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty w Wydziale Eksploatacji Infrastruktury Technicznej | Biuletyn Informacji Publicznej UMiG Kórnik
Kontrast Rozmiar tekstu

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty w Wydziale Eksploatacji Infrastruktury Technicznej

Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty w Wydziale Eksploatacji Infrastruktury Technicznej

Warunki zatrudnienia:

  • forma zatrudnienia - umowa o pracę,
  • wymiar zatrudnienia – w pełnym wymiarze czasu pracy.

    Wymagania związane ze stanowiskiem:

niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane: budownictwo, transport lub administracja publiczna) pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
  • znajomość zagadnień w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, finansów publicznych, ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego oraz ustawy o transporcie drogowym,
  • umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi pakiet MS Office,
  • umiejętność redagowania tekstów i tabel oraz czytania dokumentacji technicznej,
  • kandydat powinien posiadać prawo jazdy kat. B,

dodatkowe:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • ukończona służba przygotowawcza.

Od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:

  • wysokiej kultury osobistej,
  • analitycznego myślenia,
  • komunikatywność,
  • odpowiedzialność i rzetelność,
  • zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz
    z trudnym klientem.

    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw związanych z grupowym zakupem energii elektrycznej i paliwa gazowego;
  2. zgłaszanie szkód, wandalizmu na mieniu Gminy Kórnik;
  3. zgłaszanie szkód komunikacyjnych oraz osobowych;
  4. budowa przystanków autobusowych (projektowanie i wykonawstwo);
  5. remont i utrzymanie przystanków autobusowych;
  6. remont i utrzymanie oświetlenia ulicznego;
  7. wydawanie warunków technicznych dla budowy oświetlenia ulicznego i drogowego;
  8. przygotowywanie decyzji administracyjnych uzgadniających lokalizację zjazdów;
  9. uzgadnianie projektów budowlanych zjazdów;
  10. wydawanie zaświadczeń o dostępie nieruchomości do dróg gminnych;
  11. wydawanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką;
  12. przygotowywanie wniosków i materiałów do przetargów i do zapytań ofertowych (Open Nexus);
  13. sporządzanie umów dotyczących realizacji zadań prowadzonych przez wydział;
  14. kontrola realizacji zleconych zadań;
  15. uczestnictwo w pracach odbiorowych robót;
  16. prowadzenie rozliczeń rzeczowo – finansowych zadań inwestycyjnych i remontowych;
  17. zatwierdzanie przedkładanych faktur;
  18. przygotowywanie projektów uchwał;
  19. przekazywanie środków trwałych na majątek Gminy i Starostwa Powiatowego w Poznaniu;
  20. sporządzanie sprawozdań w tym do Starostwa Powiatowego w Poznaniu w ramach porozumienia z dnia 29.12.2017r. powierzenia Gminie Kórnik prowadzenia zadania publicznego w zakresie zarządzania drogami powiatowymi w granicach administracyjnych miasta Kórnika;
  21. wizje w terenie w sprawach zgłaszanych przez mieszkańców;
  22. odpowiedzi na pisma kierowane do wydziału;
  23. archiwizacja dokumentacji wydziału;
  24. wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego nie ujętych
    w niniejszym zakresie obowiązków, a związanych z zakresem działalności pracownika

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV, list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.


Inne informacje:

Prosimy o załączenie oświadczenia:

Oświadczenie do rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)

Oświadczenie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

……………………………………..

(podpis kandydata do pracy)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka-Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e - mail: abi@umig.kornik.pl
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w związku z Ustawą o pracownikach samorządowych oraz Ustawą Kodeks pracy.
  4. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  5. Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  6. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
  7. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
  8. Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
  9. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu.
  10. Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych
  11. Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO.
  12. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 11.08.2023 r. do godz. 15.00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – Specjalista do Wydziału Eksploatacji Infrastruktury Technicznej.”
w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.