Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik
Kontrast Rozmiar tekstu

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik

Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza konkurs na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w wymiarze pełnego etatu

Warunki zatrudnienia:

  • forma zatrudnienia - umowa o pracę,
  • wymiar zatrudnienia - pełny etat.

Wymagania związane ze stanowiskiem:

niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracyjne, ekonomiczne lub społeczne,
  • minimum dwuletni staż pracy w administracji publicznej,
  • doświadczenie w pracy lub/i we współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  • bardzo dobra znajomość zasad dot. funkcjonowania organizacji pozarządowych,
  • znajomość przepisów prawa z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu,
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o sporcie, Kodeks postępowania administracyjnego,
  • umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, pakiet Office).

od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:

  • komunikatywność,
  • odpowiedzialność i rzetelność,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność wystąpień publicznych,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem,
  • dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie, lojalność.

Zakres zadań:

  • współpraca z organizacjami pozarządowymi ubiegającymi się o przyznanie dotacji na wsparcie i powierzenie realizacji zadań publicznych gminy;
  • współpraca z podmiotami niezaliczanymi do sektora finansów publicznych – Rodzinne Ogrody Działkowe ubiegającymi się o przyznanie dotacji z budżetu gminy Kórnik;
  • przygotowywanie i ogłaszanie otwartych konkursów na wsparcie i powierzenie realizacji zadań publicznych gminy;
  • przygotowywanie rocznych Programów Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi;
  • nadzór merytoryczny nad prawidłowością realizacji zadań powierzonych organizacjom pozarządowym w ramach otwartych konkursów na wsparcie i powierzenie realizacji zadań publicznych gminy;
  • prowadzenie dokumentacji i sporządzanie umów zawieranych przez gminę ze stowarzyszeniami i fundacjami;
  • kontrola realizowanych umów, także w miejscu ich realizacji i dokumentacja przeprowadzonych kontroli;
  • organizowanie i prowadzenie spotkań informacyjno - zapoznawczych z organizacjami pozarządowymi;
  • współpraca z wydziałami Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie działań na rzecz osób starszych i organizacji pozarządowych;
  • wsparcie, doradztwo indywidualne i grupowe dla seniorów oraz organizacji pozarządowych;
  • tworzenie i aktualizacja bazy teleadresowej organizacji pozarządowych;
  • tworzenie i realizacja projektów dedykowanych seniorom w ramach działań wydziału;
  • współpraca z Radą Seniorów Miasta i Gminy Kórnik;
  • wykonywanie innych zadań na polecenie Kierownika wydziału lub Burmistrza.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV, list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Inne informacje:

warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze,
  • bezpośrednia obsługa klienta,
  • wyjścia poza miejsce pracy,
  • miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • udział w kształtowaniu gminy,
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego,
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki),
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Rozpoczęcie stosunku pracy nastąpi z dniem 2 listopada 2021 roku.

Prosimy o załączenie jednego z oświadczeń:

  1. Oświadczenie do rekrutacji bieżącej:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego."

.......................................................

Podpis kandydata do pracy

  1. Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Urzędu Miasta i Gminy Kórnik."

.......................................................

Podpis kandydata do pracy

Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzeniao ochronie danychosobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (Dz.Urz.UE 1. 119 z 04.05.2016) informuję, że:

  • administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Miasta i Gminy,
  • kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem, e-mail: abi@umig.kornik.pl,
  • dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody, także w kolejnych naborach pracowników do Urząd Miasta i Gminy Kórnik na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  • osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące,
  • osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO,
  • osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji,
  • podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik.

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 6 października 2021 roku do godz. 15.30.Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy - specjalista ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi” w Kancelarii Ogólnej (pok. nr 9) w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.