Ogłoszenie o naborze na zastępstwo pracownika utrzymania czystości w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik
Kontrast Rozmiar tekstu

Ogłoszenie o naborze na zastępstwo pracownika utrzymania czystości w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik

Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik ogłasza nabór na zastępstwo pracownika utrzymania czystości w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik

Warunki zatrudnienia:

  • forma zatrudnienia - umowa o pracę - zastępstwo,
  • wymiar zatrudnienia - pełny etat,
  • praca dwu zmianowa - 6.30-14.30; 13.00-21.00.

Wymagania niezbędne kandydata:

  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  • nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopie świadectw pracy,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia, 
  • klauzula o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781)".

Zakres obowiązków:

  • sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie porządku w pomieszczeniach budynku Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.

Inne informacje:
Prosimy o załączenie oświadczenia: Oświadczenie do rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)

Oświadczenie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik przez okres 1 roku. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 

(podpis kandydata do pracy)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informuję, że:

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy Kórnik pl. Niepodległości 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
  • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, którym jest Pani Agnieszka Lewicka-Bachman. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez adres e-mail: abi@umig.kornik.pl,
  • Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w związku z ustawą Kodeks pracy w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracownika utrzymania czystości (umowa na zastępstwo) w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik,
  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  • Urząd Miasta i Gminy w Kórniku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. • W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
  • Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
  • Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać profilowaniu.
  • Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także w przypadku wyrażonej zgody, prawo usunięcia danych osobowych.
  • Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane będą niezgodnie z przepisami RODO.
  • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 6 maja 2022 r., w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik do godziny 15.00. 
Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: "Konkurs na stanowisko pracownika utrzymania czystości na zastępstwo w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik." Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 13 maja 2022 r.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik.