Wniosek z dnia 2.06.2021 r. (B-PG.1431.10.2021)
Wniosek o dostęp do informacji publicznej w następującym zakresie:
- Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
- Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście?
- Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
- Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
- Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie?
- Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r.- 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
- W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
- Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
- Czy są wśród nich użytkownicy,którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
- Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
- Prosimy o wskazanie stanowisk,na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
- Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
- Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu.
- Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu,chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
- Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
- Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
- Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
- Czy prowadzanie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
- Jeśli nie istnieje oficjalny profil,to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil,na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
- Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku,którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
- Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)